Την Τρίτη 26 Μαΐου οι μαθητές της Β΄ τάξης συμμετείχαν σε ένα ξεχωριστό βιωματικό μάθημα με θέμα το κάμπινγκ και την υπαίθρια ζωή.

Για μία ημέρα η τάξη μεταμορφώθηκε σε χώρο κατασκήνωσης! Οι μαθητές άφησαν τα θρανία και τις καρέκλες τους και παρακολούθησαν το μάθημα καθισμένοι σε ψάθες, κρατώντας φακούς και συμμετέχοντας σε δραστηριότητες εμπνευσμένες από την εμπειρία του κάμπινγκ.

Μέσα από αυτή τη διαφορετική προσέγγιση της διδασκαλίας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια μοναδική μαθησιακή εμπειρία, να συνεργαστούν, να εκφραστούν δημιουργικά και να κατανοήσουν ότι η μάθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς και ευχάριστους τρόπους.

Η δράση ενθουσίασε τους μαθητές, ενίσχυσε τη συμμετοχή τους και γέμισε την τάξη με χαμόγελα, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές που θα θυμούνται για καιρό.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Κιούση Μαρία