Τη Δευτέρα 18 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης, συνοδευόμενοι από
τους εκπαιδευτικούς και τη Διευθύντρια του σχολείου μας, επισκεφθήκαμε το Κέντρο
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μεσολογγίου. Μας δόθηκε η ευκαιρία να
παρακολουθήσουμε την εξαιρετική παρουσίαση της ιστορίας του Μεσολογγίου από
την κυρία Όλγα Γιαννακογεώργου, υπεύθυνη του ΚΕ.ΠΕ.Α και βραβευμένη από την
Ακαδημία Αθηνών για το αξιόλογο, πρωτότυπο επιστημονικό της έργο. Η
συγκεκριμένη επετειακή παρουσίαση , 200 χρόνια από την Ηρωική Έξοδο,
αναδεικνύει την γεωμορφολογική ταυτότητα του τόπου, άρρηκτα συνδεδεμένη με την
ιστορική, οικονομική και πολιτισμική του εξέλιξη. Ακολούθησε ξενάγηση στην
περιοχή της λιμνοθάλασσας, όπου είδαμε τις πελάδες, τις γαΐτες, τα φοινικόπτερα,
το νησάκι της Κλείσοβας και όλα εκείνα τα στοιχεία που συνθέτουν το μοναδικό
τοπίο της περιοχής. Η ξενάγηση συνεχίστηκε στο Μουσείο Ιστορίας και Τέχνης
Δήμου Ι. Π. Μεσολογγίου που φιλοξενεί αυθεντικούς πίνακες, αντίγραφα από σκηνές
της Εξόδου του Μεσολογγίου, προσωπογραφίες φιλελλήνων και Ελλήνων
οπλαρχηγών, γκραβούρες, όπλα του 1826, αντικείμενα που εκτίθενται μόνιμα ή
φιλοξενούνται όπως το ξυλόγλυπτο ακρόπρωρο από πλοίο του Ανδρέα Μιαούλη, το
ιστορικό μπρίκι «Άρης».
Η εκπαιδευτική μας επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ένα μικρό πέρασμα από το
Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο για να θαυμάσουμε τον υπέροχο πίνακα του
Ευγένιου Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου».
![]()

