Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια το σχολείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το Πλοίο της Ελευθερίας», ένα ξεχωριστό και πρωτοποριακό εγχείρημα που ένωσε 77 σχολεία και περισσότερους από 1.500 μαθητές σε μια κοινή πορεία δημιουργίας, συνεργασίας και ιστορικής μνήμης.
Οι εκδηλώσεις παρουσίασης των καλλιτεχνικών έργων και δράσεων πραγματοποιήθηκαν από τις 15 έως τις 17 Μαΐου 2026 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Αγρινίου και στο υπαίθριο θέατρο της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου. Οι μαθητές, μέσα από τη μουσική, το θέατρο, τον λόγο και τις εικαστικές δημιουργίες, ανέδειξαν τη δύναμη της τέχνης και της εκπαίδευσης να μεταφέρουν διαχρονικά μηνύματα ελευθερίας, συνεργασίας και ελπίδας.
Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τους μαθητές της Γ΄ και της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι συμμετείχαν με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και υπευθυνότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί της Γ΄ τάξης ήταν η κ. Χαρά Πυρπιρή, η κ. Παναγιώτα Χριστοδουλοπούλου και η μουσικός του σχολείου κ. Γεωργία Τριαντάφυλλου.
Από τη ΣΤ΄ τάξη συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί κ. Θωμάς Κουτσονίκας και κ. Σπυριδούλα Καρτέρη, σε συνεργασία με τη μουσικό του σχολείου κ. Κωνσταντίνα Κουτσογιάννη.
Η συμμετοχή των μαθητών μας στο πρόγραμμα αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης και έκφρασης, δίνοντάς τους την ευκαιρία να συνεργαστούν, να δημιουργήσουν και να προσεγγίσουν σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία μέσα από βιωματικές δράσεις και καλλιτεχνική δημιουργία.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με αφοσίωση και συνέβαλαν στην επιτυχημένη παρουσία του σχολείου μας στο σημαντικό αυτό πρόγραμμα.
